luahan isi hati aku tengahari ni :(

Views

fuhhh fuhhh fuhhhh.. berhabukkknyaa blog msya ni. fuhh fuhhh. lama sungguh tak blogging.

ehem ehem. Assalamualaikum warga blog.. sekian lama ku menyepi tak peduli kat blog nih. 19 hri bulan 3 baru balik PLKN. yeahhh. kena PLKN. 3 bulan ! hanya Allah tahu mcm mana keadaan ak disana. stiap msa merindui suasana dirumah . terkenang wajah umie ayah :( yang selalu bermain bayangII dalam otak kepala wajah si dia yang ak sayang yang ak cinta :* hafizan. lupekan hal tu, skrg ak ada smthg na luahkan.

hmm.. hati ak masih trsa dsbbkan hal semalam. perang yang ke 3 -.- ak masih lg tak dpt lupakan apa yg trjd smlm. biar lah ia hanya berlaku tnpa sedar. ia sgt berat utk ak nak lupakan hal tu. dengan situasi ak skrg. ak hnya mampu bersabar bersabar dan bersabar apapun yang berlaku dan ak sedang alami skrg, ia mungkin ujian untuk ak. yaaa. ujian untuk ak mngatasi dugaan cabaran hidup ak. ak tidak boleh elak. walau bgaiamanapun ak mesti hadapi dengan tabah. meskinpun ak seorang hamba yang lemah dan teramat lemah untuk mnghadapi dugaan macam ni. tapi. ak tahu ak kuat. Allah takkan uji hambanya yang lemah.. banyak kekurangan dalam diriku yang tak dpt aku baiki dan susah untuk baiki. ak harap. dia dpt terima ak dengan seadanya.. 
pernah dengar orang cakap: kebanyakan.. ramai pasangan yang susah untk menerima kekurangan pasangannya. kerana , bagi dia, kekurang itu tak lengkap dan tak dapat bhagiakn dirinya. dan selalu buat dirinya rasa kcewa dan hampa. betul kah wahai sahabat sahabat ku ? --'
okay. sampai disini shja luahan hati ak. assalamualaikum