Honestly i Say : )

Views
Memang takkan ada gadis seperti aku

Tapi ada yang lebih banyak : D

Memang takkan ada gadis sehebat aku

Tapi ada yang lebih hebat banyak

Maka tak perlu kau susah hati

Banyak lagi gadis yang bisa kau pilih .

Untuk kau jadikan sandaran hati

Memang takkan ada gadis seseksi aku

Tapi ada yang lebih seksi banyak

Memang takkan ada gadis secomel aku

Tapi ada yang lebih comel banyak

Maka tak perlu pujuk rayu itu

Jangan sampai kau rendahkan dirimu

Memaksa aku menjadi pacarmu .

Jangan kau marah sebab ku tolak cintamu ,

Ku tahu kamu kaya dan baik budi bahasa

Ku yakin pasti ada gadis yang akan suka .

Jangan kau dendam sebab ku enggan terima cintamu :))

Bercinta aku mahu

Tapi tidak denganmu

Ku sudah ada satu

Kekasih yang menunggu


Makanya dari itu kamu jangan memaksa

Kerna aku memang tak bisa mendua : ))