Attention !!

Views
Haluu , Hye , Heloo .

* orang2 trtrntu : )


( kecek kelate la deh ? malah nk kecek lua , kekok sero nok nulih , heee :D )

Someone tell me , ' do not notice the beauty '


Hey , meh meh sayo nok royak , selamo sayo hidup . ta penah sayo perase about dat ! 
puhh ..  ak just brsyukur apa tuhan bg kt aku . 


Korang ckp aku ramai laki ? haha . gotothehell ! korang igt ak nie plygrl ka ? pless la . 
Hey , walau ramai laki nk ngorat ak pon . ak tak layann ! na tahu ?
Sebab , laki yg nk ngorat ak tuu semua tgk luaran ak jew , xtgk dalaman , mean hati aku . 


| mencintai aku dengan seadanya , jangan mencintai aku kerana rupa | 


dats why ak xlayan . ak bukan nk perasan , just ak ckp apa yg orang cakap kat aku . Ta salah kn ? haha  
I just grateful what is in my ^_^

tapi , law korang mnympah ngan ak . ak xtw nk wat cm ne da . hak korang . Just Blaaa ! da bace blog ak . haha .

dats girl ckp ak perasan ngan semua yg aku ada pada diri aku . Ak harap kau Face the mirror first before you talk to me ! 


aku suka pada diri aku sekarang , thank : )