hari yang memenatkan :(

Views
fuhhh , letih betul la hari nie . kenape ek ? Hmm , td msya keluar . dah la panas . msya kuar pergi repair tudung , beli kasut , beli pefume , jumpa kkwan semua . da la ptg nie msya da nak msuk hostel . sempat lagi kuar kn . hehe . tape , demi bnda yg aku nak . msti aku dapat . tak kire la msya letih kew tak . hmm , jap agy msya da nak msuk hostel . malasnyaa ! nape la aku jadi malas mcm nie . Actualy msya tak malas . tp , fobia dah dengan keaadaan asrama . so , takut la nak pergi . hehe . sejak msya balik nie . nak tido malam pon susah taw . asyk tbayang wajah ckgu tu and tragedi yang msya dpt . alaa , ngeri betul laa :(   warghhhhh ! mengantuknya laa .  msya nak tido pon takut kan xbangun jap agy nak pegi hostel . hehe . baik tido kat hostel jap agy la . tu pon xsure boleh tido kew tak kat hostel . nak kena kemas kn dorm lagi . loker lagi . Cmfm jap agy msti letih . sbb , nak angkt semua brang yang ada dlm stor wat naik dalam dorm , dah la dorm msya atas sekali . letihh letihh letihh . 

Okay , esok sekolah ? hah ? hah ? aku tak nak pergii ! alaa , msya fobia pon tak hilang lagy . esok dah sekola . 

err , korang msti trtnya-tnya kn nape msya tak nak pegi sekolah la . fobia semua la . msya ade prob kat sekola . so , xready agy na story . nati bila msya da ready msya bg tw okay :)  

someone , sometwo ckp kat msya . pegi sekolah nati wat bodo jew bila jumpa ckgu tu . Hishh , tu bukan prangai msya aw . msya nie , bila da takut , mmg takkan duk diam slagi prob xsetel . msya msti setelkn prob nie . lw tak , smpai bila msya nak pegi sekolah dengan keadaan takut mcm nie. betul tak ? :D :D  guys , doakn msya okay , hope success in life :) 


' Ya Allah , kau lindunglah aku , kau kasihani lah aku , berikan lah aku kekuatan , ketabahan , kesabaran , kau kuatkan lah imanku ini Ya Allah , AMINN '